6 maj 2012

Zestawik II

Czeeść! To ja Scarlette. Dziś dodaje wielkiego posta, gdyż na jakiś czas mnie nie będzie. : < Musze poprawiać oceny, według mnie to najlepszy czas na poprawianie ich.  Mam nadzieje, że wam się spodoba
ten post z kwiatkami. I niestety, nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy będę autorką następnego posta, ale myślę, że w sobotę coś tam dodam.









Powitanie i Pożegnanie... Niestety z tłem, bo nie umiem go usuwać.















Niestety, bez kodu :(







Pinechy -


















I to na tyle :3 Papa

3 komentarze:

  1. Dasz kodyy na pinezki?? Potrzebne na bloggaaa.. bd działać? :D Na bloxie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jednoo. :P Dasz kody na te przesuwające się obrazki? Błaaagam cb poszuukaj.. super to jest :)

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥