23 sie 2012

Mini zestaw - lustrzanki

Hej! :DD
Zamówienie dla Anonima - zestaw lustrzanki.
Mam zrobione dwa zamówienia do przodu, ze Spongbobem i z Cristiano Ronaldo, będą one dodawały się automatycznie, jutro i pojutrze, powód? Jutro zamierzam zrobić sobie dzień bez komputera, a pojutrze przyjeżdża do mnie rodzina i nie będę miała czasu dodać kolejnego postu.... ;>
A więc do rzeczy.... W skład zestawu wchodzą:
♥ Nagłówki <Hej, o mnie, zasady, zapraszam ponownie>
♥ Trzy pinki
♥ Avatar
♥ Cztery obrazki
♥ Trzy stampy
♥ Dwa tła



Nagłówki






Pinki




Avatar


Obrazki






Stampy <nie są mojego autorstwa>






Tła



3 komentarze:

  1. uhuhuh fajowsko XD :D ♥ odwiedź mnie *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. I enjoy what you guys are up too. This kind of clever work and coverage!

    Keep up the very good works guys I've incorporated you
    guys to my blogroll.

    Here is my homepage ... goji pro formula

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥