29 lip 2012

Nowa...znów :D

Hej, jestem Karolina, jestem tu nową redaktorką (chociaż kiedyś już tu byłam). Mój profil na zapytaj:
»tutaj«
A tu mój blog z dodatkami na zapytaj:
»tutaj«

Dziś mam dla was zestaw Hello Kitty.
W skład notki wchodzą:

  • tło,
  • banery,
  • napis "original profile ®",
  • kursor.

Tło:

To jest przykładowy tekst. Po wstawieniu tła na profil, tekst ten można wymienić.. ten tekst i TYLKO ten:P dalszy tekst nie ma sensu, jest tylko po to, aby wypełniać puste miejsce i pokazywać, jak to będzie wyglądało z Twoim tekstem. Ble ble ble. dksdsjkdnsd djshdsdk skjdakdak aksdjfjd dfndf dfdkjnfd fdjfdfdfg gfgfgg fd dg df dd skdjskd skdmsdks akdks skdmks sdklsk lsakkd. Fajnie się tak pisze :D













Kod:


Banery:

Kod:


Kod:


Kod:



Kod:



















Kod:


Kursor:



3 komy = następna notka!

PS.: Czekam na zamówienia!

5 komentarzy:

  1. Ciekawy blog ; ] Bede wpadać . Dodałam sie do obserwatorow , licze na to samo . Z góry dzieki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. mmeeeega macie ten blogg ; )))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poprosze taki komplet tylko że z frugo ^^ super !

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko blog zapraszam do mnie http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥