12 sie 2012

Zamówienia, po raz kolejny.

Uwaga, Uwaga, Uwaga! Mam dla was propozycje, pewnie jeszcze nie wiecie... Wiadomość jest taka: Jeśli będzie 40 obserwatorów dodamy dla was duuużo (największą, jak do tej tej pory na blogu) notkę, którą zrobią wszystkie redaktorki! Więc zaobserwuj nasz blog ! 
A dziś z zamówienia zestaw z sercami {♥} i inne...
W tej notce znajdziecie: 
♥ Napisy: Siemka, O mnie, Żegnaj, (K)
♥ Tła pasujące do zestawu, (K)
♥ Serca z wypełnionym środkiem, które znalazłam w internecie, (K)
♥ Zmieniające się obrazki SM i nie zmieniające się, w tematyce ''serce'' (K)
♥ Napis: My heart beats only for you (K)
♥ Kilka różnych faniconek 
♥ Gify - Hannah Montana na zamówienie (K)
♥ Kursory : Serca i na zamówienie Weroniki (K)

*** Coś takiego- (K) oznacza, że dana rzecz jest z kodem. 
Jeśli są jakieś zamówienia, które ja mam wykonać, napisz w tym poście :D







Zmieniające się obrazki Site Models - 

Te 2 obrazki poniżej, po wklejeniu kodu są większe...
Napis. Po polsku-Moje serce biję tylko dla ciebie.
Małe ( Takie jak na obrazku powyżej, słaba jakość ) -
Duże (idealna jakość) -

Te serca nie są mojego autorstwa, znalazłam je za pomocą Google -









 

Gify - Hannah Montana - Na zamówienie







 

Kursory - Przepraszam, że napis Werka (Weronika zawierała za dużo liter)


Trochę mi ten post nie wyszedł, ale trudno... Żegnam i liczę na komentarze :* 

16 komentarzy:

  1. Jak mógł nie wyjść ! jest świetny, ale niestety nie skorzystam... ;D

    Zapraszam do komentowania również do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jesteś najlepsza, i ciebie lubię najbardziej :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najgorsza, według mnie moje prace są brzydkie. I uważam, że każda redaktorka jest miła, i pewnie dobrze ich nie znasz, dlatego masz takie zdanie. :)

      Usuń
    2. No właśnie, to że raz zrobię ładny post, a raz gorszy nie oznacza, że od razu trzeba mnie wyzywać od głupich i mówić, że Scarlette jest najlepsza, a wszyscy inni najgorsi. Zastanów się najpierw zanim coś powiesz - Anonimowy. :P

      Usuń
    3. Ssłodziutka , to że zrobisz raz BLA BLA BLA ... Scarlette jest najlepsza.
      Wiesz co przeczytaj komenterz anonimowego z góry .
      A potem twój .... Przeczytałaś i musisz wszystkim powwiedzieć OOO! JESTEM SSLODZIUTKA I JESTEM NAJLEPSZA REDAKTORKA!!! .

      JA i ten Anon mówimy Scarlette jest Najlepsza ! A ten anon nie Mówił ŻE WSZYSTCY INNI SĄ GORSI.

      Czytaj ze zrozumieniem, Bo inaczej ci nie wychodzi.

      Usuń
    4. nie, bo są już 3 os. które tak uważają, bo ja też ♥
      w 100 % zgadzam sie z powyższym :***

      słodzutka i czy ktoś napisała ci że jesteś głupia :/ ? nie kumam cie

      Usuń
  3. Mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne dodatki. < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  5. łaał słodziutka to chyba twój najlepszy post i najdokładniejszy.
    i wkońcu są okienka z kodem no i przynajmniej w tej notce piszesz normalną czcionką !! nie no słodziutka musze przyznać że to twój naj post ! aż cie polubiłam na serio ;333 ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystko jest extra, ale nie skorzystam ;D bo właśnie zrobiłam sobie świeży profil na zapytaju ;**

    Nie dawno znalazłam tego bloga, ale już wiem, że nie jesteś najgorsza. Wszystkie robicie super dodatki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne! Masz talent. Też bym chciała umieć tak robić :/

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę animacje i napis :)

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥