23 sie 2012

Zestaw z png'sami. : *

siema. Dzisiaj mam zestaw z png'sami dla anonima. Nie wiedziałam czy to mają być zwierzęta czy dziewczyny, to dodałam to i to. :D
W środku notki znajduje się :
- kilka teł
- Napisy
- Obrazki

Na początek Obrazki ( wzięte z gliteruje )
Klika teł. :* 



Przepraszam, że tak mało teł, ale ja dopiero niedawno się zaczęłam uczyć jak się je robi i mi jeszcze do końca nie wychodzą . ;/
Teraz Napisy. :* 
 







No To Na Tyle. : * Myślę, że się spodoba. I przepraszam, że teraz tak rzadko dodaję notki, ale zrozumcie, są wakacje i nie będę ciągle siedziała przed kompem. A niedługo szkoła, to już wgl. nie wiem jak to będzie. Przy okazji zapraszam was na mojego bloga : KLIK !

4 komentarze:

  1. Zrobisz zestaw z Pamiętnikami Wampirów? Pliss! Z góry dzięki. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. :*
      Będzie jutro lub pojutrze .

      Usuń
  2. Dziękuję za ten zestaw. jest boski. ty i scarlette jestescie tu najlepsze ;) !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥