31 mar 2012

Jak się Używa KOLAŻY ?

Siema . ! : D
Wiele razy ktoś pisał na moim blogu jak i na tym, że nie wiem po co robie te kolaże, chciałabym Wam dzisiaj pokazać jakie Fajne tła można z Nich zrobić . 
Mają one różne wzory .
Robię je także na zamówienie . 
Pisać w komentarzu . 
 
Przykładowe Kolaże :





 Tła Zrobione z Nich :






Nie mam przy sobie do Nich kodów, bo chciałam Wam tylko pokazać co można z tego zrobić, ale piszcie w komentarzach jeśli chcecie te kody to zamieszczę je może jutro . ; D


To chyba na tyle . 
Pozdrawiam . 
By : Ssłodziutka ; *

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak ''fu'' to nie bierz . Każdy ma inny gust . Ja tylko pokazuję jak to wygląda ... Nie każdemu się to podoba . ; P

      Usuń
    2. To jest coś podobnego co '' składacz '' na blogu Mackiego , tylko u mnie są inne wzory i jest tych krateczek że tak powiem trochę więcej a nie 3 . Jak Ci się nie podoba to trudno .. ; /

      Usuń
    3. Jeżeli nie doceniasz kogoś pracy spróbuj zrobić je sam(a)... Zobaczymy co wtedy napiszesz.

      Usuń
  2. Super, bardzo mi się podobają, chociaż ja już na początku wiedziałam że z tego fajne tła wyjdą, świetny pomysł Ssłodziutka ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Dziękuję . !
      Przynajmniej ty doceniłaś moją pracę . : D

      Usuń
  3. Super też takie robiłam gdy nie było generatora Mackiego.:P

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥