22 cze 2012

No cóż...

     Hej, usuwam się z bloga, już tego wszystkiego nie ogarniam :P A poza tym mam za mało umiejętności. Wszystkie inne redaktorki są ode mnie dużo lepsze, a ja robię tylko jakieś badziewia. Może kiedyś wrócę, podkreśliłam "może", chyba że Scarlette mi nie pozwoli.
     Zaczynają się wakacje, muszę pobyć z przyjaciółmi. Nie mogę ślęczeć przed tym komputerem jak przed książkami przed sprawdzianem xD
     Przepraszam tych, którym zależało na moich pracach :/ Przepraszam również Scarlette i inne redaktorki za to, że nic wcześniej nie pisałam o tym, że planuję odejść.
     Życzę powodzenia aktualnym, jak i przyszłym redaktorkom tego bloga :D

4 komentarze:

  1. Szkoda że odeszłaś :(
    może...

    OdpowiedzUsuń
  2. ojojojojjj ... smutno mi :* :( uwierz, że też już nie mam czasu na bloga ... i nic nie dodaje . z resztą OGŁASZAM ŻE REDAKTORKI NIE MUSZĄ NIC DODAWAĆ PRZEZ CAŁE WAKACJE! może się z tego powodu nie cieszycie, ale to NIE JEST TAKIE ŁATWE JAK SIĘ WYDAJE . kochanie, po wakacjach przyjmę cię z otwartymi rękoma na bloga :) mam nadzieję że wrócisz ... Scarlette.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, bardzo mi miło ^.^ Z chęcią wrócę na bloga po wakacjach ;*
      Dziękuję =3

      Usuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥