18 sie 2012

Napisy profilowe - Panterka. (Wąsy i serca) .

Hej!
Nie wiedziałam jak to nazwać, ale wymyśliłam
''Napisy profilowe''. Scarlettte i inne też takie robiły no, ale 
nie wiem jak one to podpisywały :D
Powiedzmy, że zwykłe napisy na profil.
Czyli :
-WITAJ
-REGULAMIN
-NARKA
Będą takie 2 zestawy:
1. Wąsy
2. Serce 




1 zestaw - wąsy!







 

 2 zestaw - serce!


 



 To niestety na tyle, następnym razem zrobię więcej!
Dopiero co się ich nauczyłam . ;D
Aha i będą następnym razem z kodami!
Więc się nie martwcie.!
A teraz póki nie ma kodów, przenieście te
napisy na pulpit, wejdźcie na iv.pl i wygenerujcie kod.
Przepraszam że nie ma kodu! :(
Następnym razem będą! :*

9 komentarzy:

  1. Fajne, w jakim programie ronione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D W Photoscape i Gimpie. :D

      Usuń
    2. A więc te napisy są robione w gimpie, ponieważ tło jest przeźroczyste, prawda? Robiąc takie napisy radziłabym Ci użyć cienia (Filtry -> światło i cień -> rzucanie cienia), napisy będą jeszcze ładniejsze. :))

      Usuń
    3. Ooo.. Dziękuję za radę! Chętnie mi pomoże, ja się dopiero uczę napisów! :*
      Jeszcze raz, dzięki! ; 33 ♥

      Usuń
  2. fane tylko ze scarlette scianelas

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się zabieram za filmik. Ostrzegam, że nie będzie głosu, bo nie mam mikrofonu, więc pomagać mi będzie notatnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak wstawiasz kursory?

    OdpowiedzUsuń
  5. a jo jaka ściąga od scarlette z tymi wąsami :Oo

    OdpowiedzUsuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥