6 sie 2012

Przeprosiny, kursory i dyplomy . ♥

Siema!
No, więc zacznę od tego, że PRZEPRASZAM!
Za to, że mnie przez tyle czasu nie było, ale kompletnie nie miałam pomysłu jakie dodatki robić,
co wymyślać itp. itd. poza tym też nie miałam czasu, miałam pełno rzeczy na głowie .
Na szczęście tylko przez przez pewien czas . no i wróciłaaam ! ;D ♥

Nie wiem czy mnie pamiętacie jeszcze, ale jestem jakby mistrzem kursorów, to ja najbardziej dbałam o nie i
robiłam ich baardzo dużo, ja zawsze je tutaj dodawałam, może niektórzy też, ale ja najwięcej . xdd
Teraz postaram się nauczyć więcej rzeczy i dodawać więcej ciekawszych dodatków . Niestety
na dzisiaj mam tylko kursory i dyplomy, jutro też coś dodam . xdd Na pewno ! ;D ♥


Więc na początek dam kilka dyplomów, a potem dodam kursory .
Dyplomów i kursorów będzie po tyle samo . ;D









Teraz czas na Kursory, też 4 . ;D
Jutro będzie ich więcej . xd
Biały Martens w kwiatki .

Żółty Martens .

Kursor Galaxy .

Bukiet Kwiatów .
To już na tyle !
Przyjmuję wszystkie zamówienia, komentować ! + Pa pa . ;D ♥

2 komentarze:

  1. Dziękuje, że wróciłaś, naprawdę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co . ♥ :*
      Już nigdy nie opuszczę tego bloga .
      Jest naprawdę świetny . ;D

      Usuń

No na co czekasz?
Dodaj komentarz i
zamów jakiś dodatek ! :D ♥